Hopp til hovedinnald

Dersom du har gløymt eller mista noko då du reiste med oss, kan vi hjelpe deg. Alt som blir funne på bussar, båtar og Bybanen, blir tatt vare på.

Kontakt hittegodskontoret
Hittegodskontoret kan bli kontakta etter kl. 13.00.

Skyss får inn hittegods frå Bybanen og bussane i Bergen og omland innan tre arbeidsdagar, men tidlegast etter lunsj påfølgjande arbeidsdag. Derfor er det anbefalt at du kontaktar oss etter kl.13.00 påfølgjande arbeidsdag. 

Kvar blir hittegods oppbevart?

Hittegods for Bergen og omland blir oppbevart i same lokale som kundesenteret vårt på Bergen busstasjon. Sjå opningstider for kundesenteret.

Send inn melding her om kva du saknar

I andre område har operatørselskapa som køyrer for Skyss ansvar for å oppbevare ting som er gløymde på bussen. Du finn oversikt over områda og kontaktinformasjon i tabellen under. 

Ta kontakt med operatøren som køyrer den aktuelle linja:

Område Operatør Telefon
Bergen og Os Keolis og Tide Buss AS 55 55 90 70 (Skyss)
Bybanen Keolis 55 55 90 70 (Skyss)
Askøy, Sotra og Øygarden Tide buss AS 55 55 90 70 (Skyss)
Sunnhordland Tide Buss AS 53 40 38 30
Nordhordland Vy Buss AS 41 31 04 26
Austevoll Tide Buss AS 56 18 15 22
Norheimsund Tide Buss AS 56 55 37 23
Kvinnherad Tide Buss AS 53 48 38 52
Odda Tide Buss AS 53 65 18 23
Voss Tide Buss AS 56 52 34 33
Tysnes Tide Buss AS 56 55 37 23
Osterøy Tide Buss AS 56 39 38 42
Modalen og Vaksdal MEBAS 56 59 56 20
Servicelinjen Bergen Tide Buss AS 55 23 87 00
Båtar Norled AS 51 86 87 00
Informasjon om kva operatør som køyrer den enkelte linje, finn du også i rutetabellane.