Gjeld det vottar, huer, hanskar, paraplyar, sjal og liknande - kan du møte opp på kundesenteret eller operatør i di sone etter tre virkedagar. Vi registrerer ikkje dei hittegodsa som er nemnt over.
Kvar blir hittegods oppbevart?
Hittegods for Bergen og omland blir oppbevart i same lokale som kundesenteret vårt på Bergen busstasjon. Sjå opningstider for kundesenteret.
Send inn melding her om kva du saknar
I andre område har operatørselskapa som køyrer for Skyss ansvar for å oppbevare ting som er gløymde på bussen. Du finn oversikt over områda og kontaktinformasjon under.Ta kontakt med operatøren som køyrer den aktuelle linja:
Buss
Ekspressbussar
Vy Buss AS - 40 70 50 70 - buss@vy.no
Nor-Way Bussekspress - 815 44 444 - E-postskjema
Båt
Norled AS (Hordaland og ekspressbåt) - 51 86 87 00 - post@norled.no
Fjord1 (Sogn og Fjordane) - 57 75 70 00 - post@fjord1.no
Ferje
Fjord1 - 57 75 70 00 - post@fjord1.no
Vidar Hop skyssbåtar - 975 24 616 - vidar@vidarhop.no
Gulenskyss As - 57 78 41 25 - post@gulenskyss.no
Wergeland AS - 57 78 18 00 - e-mail@wergeland.com