Hopp til hovedinnald

Skyss Bedrift-tenesta for bedriftskunder er avvikla. 

Da kan ikkje fylle på skysskorta dine lenger. 

Du kan ennå ein stund betale med skysskort på Bybanen, men ikkje på nokon bussane.

Refusjon av restbeløp på Skysskort  

Har du pengar igjen på Skysskorta, får du sjølvsagt dette refundert.   

Du må sende Skysskorta til oss. Slik gjer du det:   

Fyll ut refusjonsskjemaet. 

I meldinga skriv du:

  • at det gjeld Skyssbedrift  
  • skriv verksemdsnummeret, namnet på bedrifta, kontaktinformasjon og bankkontonummer for refusjon av reisepengar.  
     

Send Skysskorta til:  

Skyss   
Kundesenteret  
Postboks 7900  
5020 Bergen  

Skriv ein lapp kva bedrift det gjeld og legg saman med Skysskorta. Det er ønskeleg at dykk sender med alle korta samla. 

Frist for refusjon er i løpet av 2021. Vi kan ikkje refundere kort som ikkje er sende til oss.  

Har du spørsmål, ta kontakt med oss her.   

Publisert:

Oppdatert: