Hittegods

Gløymt eller mista noko da du reiste? Fortvil ikkje. Alt som blir funne på bussen, båten eller Bybanen blir tatt vare på for deg.

Kontakt hittegodskontoret 
Hittegodskontoret kan bli kontakta etter kl. 13.00 
 

Skyss får inn hittegods frå bussane/Bybanen innan tre arbeidsdagar, men tidlegast etter lunsj påfølgjande arbeidsdag. Derfor er det anbefalt at du kontaktar oss etter kl.13.00 påfølgjande arbeidsdag. 

Kvar blir hittegods oppbevart? 
Hittegods for Bergen og omegn blir oppbevart ved Bergen busstasjon. For andre område har kvart enkelt operatørselskap som køyrer for Skyss ansvar for å oppbevare ting som er gløymt på bussen. 

Ta kontakt med operatøren som kjører den aktuelle linja: 
Bergen og Os: Keolis og Tide Buss AS tlf. 55 55 90 70 (Skyss)
Bybanen: Keolis tlf. 55 55 90 70 (Skyss)
Askøy, Sotra og Øygarden: Tide buss AS tlf. 55 55 90 70 (Skyss)
Sunnhordland: Tide Buss AS tlf. 53 40 38 30
Nordhordland: Vy Buss AS tlf. 41 31 04 26
Austevoll:Tide Buss AS tlf. 56 18 15 22
Norheimsund: Tide Buss AS tlf. 56 55 37 23
Kvinnherad: Tide Buss AS tlf. 53 48 38 52
Odda:Tide Buss AS tlf. 53 65 18 23
Voss: Tide Buss AS tlf. 56 52 34 33
Tysnes: Tide Buss AS tlf. 56 55 37 23
Osterøy: Tide Buss AS tlf. 56 39 38 42
Modalen og Vaksdal: MEBAS tlf. 56 59 56 20
Servicelinjen Os: Osbuss AS tlf: 56 30 99 80
Båtar: Norled AS tlf. 51 86 87 00

Kontaktinformasjon til operatør finn du òg under kvar enkelt linje/rute på skyss.no eller i ruteheftet:

Opningstider:
Du finn hittegods i same lokale som kundesenteret på Bergen busstasjon. Sjå opningstider for kundesenteret