Hvis du ikkje får nytta periodebilletten eller reisepengane dine er det mogleg å søka om refusjon. Vi refunderer restverdi utan gebyr som følgjer: periodebillett/talet på dagar x talet på attverande dagar. Refusjon vert rekna frå dagen du tek kontakt.
Send oss opplysningane vi treng gjennom kontaktskjema
Dette treng vi av opplysningar:
Refusjon i Skyss Billett
Refusjon går automatisk via betalingmetoden som blei brukt ved kjøp.
For å refundere ein periodebillett i appen Skyss Billett treng vi:
- telefonnummer
Refusjon som reisepengar på Skysskort
Ved refusjon av periodebillett er det to alternativ. Eit alternativ er at vi kansellerar billetten din og restbeløpet blir refundert til Skysskortet som reisepengar. Pengene er normalt på kortet ditt innen 1-2 veker og kan brukast ved ein seinare aledning.
For å refundere verdien som reisepengar på Skysskortet treng vi:
- Skysskortnummeret
Refusjon frå Skysskort til bankkonto
Eit anna alternativ er overføring til bankkonto. Utbetalingen blir utført av Vestland fylkeskommune, normalt innen to veker. Grunna ekstra stor pågang kan det ta noko lenger tid.
For overføring til din bankkonto treng vi:
- fullt navn
- fødselsdato
- folkeregistrert adresse
- kontonummeret