Korona: Restriksjonar knytt til betaling/kjøp av billett

Publisert: 13.03.2020 Oppdatert: 09.07.2020

For å avgrense spreiing av koronaviruset er det no følgjande tiltak knytt til betaling og kjøp av billettar:

Buss

Det er ikkje mogleg å betale kontant eller lese av Skysskortet i våre bussar. Dette vil gjelde inntil vidare. 

Ved kjøp av billett på buss og Askøyruta (båt) tilrår vi bruk av vår Skyss billett-app. 

 

Dersom du ikkje har lasta ned appen kan du gjere det her:

Prøv også den nye nettbutikken

Kjøp av billettar på billettautomat i Bergen og omegn

På billettautomat kan ein kjøpe enkeltbillettar med Skysskort, mynt eller bankkort. 
Med Skysskort kan ein kjøpe og aktivere periodebillettar på billettautomat. Så korleis her

Den «gamle» løysinga for Skysskortet vil gradvis bli fasa ut – les meir om det her

Båt :
Du kan no betale med Skysskortet eller bankkort om bord i båt. Men det er framleis ikkje mogleg å betale kontant om bord på båt. Dette vil gjelde inntil vidare. 

Du kan og kjøpe billett til båt i Skyss Billett-appen

Ferje:

Billettsal kor det er kontakt mellom billettør og kunde vert ikkje utført. Det vert no gjennomført skiltlesing med etterfakturering. Dette inneber at alle som ikkje har tekna AutoPASS-avtale, vil bli etterfakturert.

Skyss er avhengig av billettinntektene for å oppretthalde kollektivtilbodet. Det er difor viktig at reisande tek ansvar og sørger for å skaffe seg gyldig billett, sjølv om nokre av betalingsløysingane blir stoppa. Dette er ein krevjande situasjon vi må stå i saman. 

Det er innført ei rekkje avgrensingar i kollektivtrafikken i heile Vestland som følgje av koronaviruset

Takk for at du bidrar til å avgrense spreiinga av koronaviruset!

 

Tips: I Skyss Billett-appen er det mogleg å knytte fleire brukarar til ein mobilkonto. Tilknytte brukarar (t.d. barn) vil kunne betale reisene sine ved å belaste hovudbrukaren (t.d. mor/far) sin mobilkonto. Dette gjer du under "Innstillinger" i menyen inne i Skyss Billett-appen.