Korona: Restriksjonar knytt til betaling/kjøp av billett

Publisert: 13.03.2020 Oppdatert: 08.04.2020

For å avgrense spreiing av koronaviruset er det no følgjande tiltak knytt til betaling og kjøp av billettar:

Buss

Stopp av kontant betaling i våre bussar. Dette vil vedvare inntil vidare.

Ved kjøp av billett på buss og Askøyruta (båt) anbefaler vi bruk av vår Skyss billett-app. Her er det mogeleg å knytte fleire brukarar til ein mobilkonto. Tilknytte brukarar (t.d. barn) vil kunne betale reisene sine ved å belaste hovudbrukaren (t.d. mor/far) sin mobilkonto. Dette gjer du under "Innstillinger" i menyen inne i Skyss Billett-appen.

Dersom du ikkje har lasta ned appen kan du gjere det her:

Lenke til App Store

Lenke til Google Play 

Båt :

Stopp av manuelt billettsalg om bord på båt. Dette vil gjelde inntil vidare.

Du kan no kjøpe billett til båt i Skyss Billett-appen

Ferje:

Billettsal kor det er kontakt mellom billettør og kunde vert ikkje utført. Det vert no gjennomført skiltlesing med etterfakturering. Dette inneber at alle som ikkje har tekna AutoPASS-avtale, vil bli etterfakturert.

Skyss er avhengig av billettinntektene for å oppretthalde kollektivtilbodet. Det er difor viktig at reisande tek ansvar og sørger for å skaffe seg gyldig billett, sjølv om nokre av betalingsløysingane blir stoppa. Dette er ein krevjande situasjon vi må stå i saman. 

Det er innført ei rekkje avgrensingar i kollektivtrafikken i heile Vestland som følgje av koronaviruset

Takk for at du bidrar til å avgrense spreiinga av koronaviruset!