Korona: Restriksjonar knytt til betaling/kjøp av billett

Publisert: 13.03.2020 Oppdatert: 20.03.2020

For å avgrense spreiing av koronaviruset er det no følgjande tiltak knytt til betaling og kjøp av billettar:

Buss

Stopp av kontant betaling i våre bussar. Dette vil vedvare inntil vidare.

Ved kjøp av billett på buss og Askøyruta (båt) anbefaler vi bruk av vår Skyss billett-app. Her er det mogeleg å knytte fleire brukarar til ein mobilkonto. Tilknytte brukarar (t.d. barn) vil kunne betale reisene sine ved å belaste hovudbrukaren (t.d. mor/far) sin mobilkonto. Dette gjer du under "Innstillinger" i menyen inne i Skyss Billett-appen.

Dersom du ikkje har lasta ned appen kan du gjere det her:

Lenke til App Store

Lenke til Google Play 

Båt :

Stopp av manuelt billettsalg om bord på båt. Dette vil gjelde inntil vidare.

Du kan no kjøpe billett til båt i Skyss Billett-appen

Ferje:

Stopp av manuelt billettsalg om bord på ferje (reisande utan AutoPASS). Dette vil gjelde inntil vidare.

Vi vil oppretthalde billettsal som kan gjennomførast utan at det er kontakt mellom billettør og kunde. Vi jobbar med å finne alternative løysingar der det er behov. 

Skyss er avhengig av billettinntektene for å oppretthalde kollektivtilbodet. Det er difor viktig at reisande tek ansvar og sørger for å skaffe seg gyldig billett, sjølv om nokre av betalingsløysingane blir stoppa. Dette er ein krevjande situasjon vi må stå i saman. 

Det er innført ei rekkje avgrensingar i kollektivtrafikken i heile Vestland som følgje av koronaviruset

Takk for at du bidrar til å avgrense spreiinga av koronaviruset!